torsdag 2. mai 2013

Kafé-tips

Jeg tror jeg har funnet en ny favorittkafé i Bergen, nemlig Krok og krinkel bokcafé i Lille Øvregate. Lunsjmenyen, som består av blingser med diverse, etter min smak litt sært, pålegg var ikke noe lang, men blingsen jeg hadde var veldig god. De har større utvalg når det kommer til kaker og lignende. Til dessert hadde jeg en deilig kake med sjokolade og chili. Jeg og Yvonne satt der noen timer, og mens vi satt der bakte de skoleboller, og da bare måtte jeg ha en bolle også. Ferske skoleboller er digg! Møblene er gamle og ikke alltid matchende, men jeg synes det er sjarmerende med kafeer som er innredet på denne måten. Det er en bokkafé, som også selger brukte bøker, og utvalget av bøker er ganske stort. Det er tydeligvis en populær plass, folk kom og gikk hele tiden, og det var nesten helt fullt hele tiden vi satt der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar