torsdag 24. januar 2013

Fin dag

Jeg har hatt fri fra jobb i dag, og har vært i byen. Der hadde jeg lunsj med Yvonne på Barfot, og etterpå var vi på kino og så De urørlige. Vi var på kino kl 14.15, jeg har ikke vært på kino på dagtid siden jeg gikk på videregående. Vi var til sammen kanskje 20 stykker i salen, og de aller fleste var pensjonister. Det eneste jeg visste om filmen var at mange mente den var bra, og at den handlet om en mann i rullestol og hans assistent. Jeg liker å ikke vite så mye om filmer jeg ser, for da får en mer tid til å bygge opp sine egne meninger, og en blir mer overrasket over handlingen. Det jeg visste høres ikke så kjekt ut, men det var en flott film. Jeg lo og humret mye, og ble i veldig godt humør. Driss er egentlig ikke interessert i å jobbe som assistent for Phillippe, og nettopp derfor får han jobben. De to har vidt forskjellige bakgrunner, men blir gode venner. Jeg vil ikke si mer om handlingen, den som går på kino finner ut.

1 kommentar:

  1. Det var en veldig bra dag. Flaks du hadde fri akkurat den dagen.
    Filmen var kjempe bra. Faktisk så er det den beste filmen jeg har sett den siste tiden.

    SvarSlett