onsdag 23. januar 2013

Yoga & creativity retreat

I helgen var jeg på yoga & creativity retreat arrangert av Dionne på Skjerjehamn. Jeg stod på venteliste for å bli med, og fikk plass bare en uke før. Da jeg møtte opp på Strandkaien på fredag, traff jeg de andre deltakerne, jeg kjente ingen fra før. Underveis fikk vi komme på broen og se, det var interessant. Vi bodde i Villaen på Skjerjehamn, som er gammel og veldig koselig. Vi hadde ikke vært der lenge før første yogaøkt startet. Yogatimene hadde vi i restauranten i Pakkhuset, hvor det var pyntet med masse lys. Lørdag morgen startet vi tidlig med yoga. Da vi var ferdige, var det blitt lyst ute, og vi fikk for første gang se hvordan det ser ut på Skjerjehamn. Det er en veldig fin plass, og vi var utrolig heldige med været, med strålende sol og nesten blikkstille fjord. Vi hadde også lydmeditasjon, som var ganske interessant. Jeg var for første gang på yoga disco, som også var interessant; yoga med mye musikk og laserlys. Kvelden ble avsluttet med at vi laget av vision boards. På søndag var det også to yoga-økter. Etter den siste økten var jeg en av få som turde å bade i sjøen med Vilde, som driver Skjerjehamn. Jeg var nok ikke uti mer enn 10-15 sekunder, det var mer enn nok. Det var iskaldt, men med masse adrenalin og en varm dusj ble jeg fort varm igjen. Etterpå var det et raskt måltid, før båten hentet oss og tok oss med tilbake til Bergen.










Det var en fantastisk helg med flotte folk, god mat, vakre omgivelser og spennende opplegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar