mandag 6. august 2012

Ufrivillig Starbucksbesøk

Nå sitter jeg på Gardermoen og venter på Anne, for om noen timer skal vi på cruise til Kiel. Jeg har vært hjemme i Sandnes noen dager nå, og reiste derfra til Gardermoen i dag tidlig. Akkurat da jeg var kommet gjennom sikkerhetskontrollen, ringte Anne og sa at hennes fly fra Førde var innstilt. Siden Førde ikke er verdens navle, går det ikke så mange fly derfra. Dermed må hun først ta buss til Florø, før hun flyr derfra til Gardermoen. Jeg var litt redd for at hun ikke skulle komme til Oslo i tide, men det ser ut til at det skal gå fint, heldigvis. Mens jeg venter, sitter jeg på Starbucks og prøver å få tiden til å gå....

1 kommentar:

  1. Ja, aldri so gale at da ikkje e godt fø noke..
    Fekk meg jo både Florøtur og frukost på Widerøe si rekning ;)

    SvarSlett