onsdag 11. juli 2012

Ny IKEA-tur og forsvunnet oppskrift

Bortsett fra sofa, som er bestilt, er leiligheten nesten helt i orden nå. På mandag var pappa her med bil, slik at jeg kunne få med meg bokhylle og spisebord fra IKEA. Jeg har også kvittet meg med alle de tomme pappeskene og ryddet vekk ting som ikke trenger å ligge framme. 


På mandag eller i går så jeg en oppskrift på tacopai eller noe sånt. Jeg mener det var på vg.no jeg så oppskriften, men jeg er ikke 100 % sikker. Tidligere i kveld skulle jeg finne oppskriften, for jeg har tenkt å lage den i morgen, men nå finner jeg den ikke. Den er borte vekk! Når jeg søker i oppskriftene på vg, finner jeg en tacopai med bacon og kylling, men det er ikke den jeg så. Jeg finner den heller ikke når jeg googler. Hver gang jeg var inne på vg.no den dagen så jeg bildet som fristet. Hvor har oppskriften tatt veien?
Jeg skal jobbe nattevakt i helgen, så i kveld skal jeg begynne å snu døgnet...

3 kommentarer:

  1. Oppskriftene som ligger helt nederst på VG sin side er fra forskjellige blogger. De blir ikke lagt inn i VG sitt oppskriftsregister. Sikkert derfor den forsvant. Trur jeg så den jeg også. Kjedelig når en har bestemt seg for å prøve den. Neste gang får du lagre den som ett word dokument.

    SvarSlett
  2. Dette var ikke en sånn oppskrift, denne lå på høyre side i margen, der det i går lå noen thai-fiskekaker.

    SvarSlett
  3. Rart da...men trur VG har ommøblert litt på sidene sine. I dag synes jeg det så annerledes ut enn tidligere. Det var heller ikke noen blogg-innlegg nederst på siden i dag.

    SvarSlett