onsdag 18. juli 2012

En snartur til Oslo

I går var jeg på dagstur til Oslo for å ordne visum til ferien. Dette kunne egentlig gjøres via posten, men jeg mottok aldri visumet. Jeg stod opp grytidlig, etter å ha snudd døgnet tilbake etter nattevaktene. Flesland ble evakuert i går morges, men det var før jeg kom. Etter at ambassadebesøket var ferdig, møtte jeg tante Kristin til lunsj på Åpent bakeri. Det var veldig koselig. Etter lunsj ble det litt shopping, og jeg kjøpte et par høyhælte, mintfargede sko på Bianco. Jeg har vært på leting etter finsko siden oktober i fjor, og nå er de endelig på plass. 


Etterpå var vi på Stockfleths, hvor vi hadde varm sjokolade og ismocca i varmen.


Det var kjekt med et lite Oslo-besøk, selv om det bare var snakk om noen timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar