onsdag 4. juli 2012

Nesten sofa

Jeg har ikke fått sofa ennå, men den er bestilt! Den kommer om nesten to måneder. Det er ganske lenge, men jeg må holde ut med liggeunderlaget til den tid. På jobb fredag kveld så jeg reklame for salg på Bolia, og etter yogatimen på lørdag stakk jeg innom Bolia, og endte opp med å bestille sofa. Jeg fikk den til halv pris, så jeg er ganske fornøyd! Det er denne modellen jeg skal ha, men trekket har muligens en litt lysere gråfarge. Jeg gleder meg til den er i hus!
Seville 2½ pers. sofa m. Open End


4 kommentarer:

  1. Hahaha...så morsomt! Det er akkurat den samme modellen som me kjøpte i vår (da til 25% rabatt). Bare at me har hjørnesofa med åpen ende.Den er veldig god å sitte i synes me og du har jo fått prøve vår sofa også;-)
    Ett godt kjøp!Du kommer til å bli fornøyd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Morsomt ja! Husket ikke hvordan din så ut. Jeg sov nå godt på den!

      Slett
  2. Ja, so dei seie.. den so venta på noke godt..
    Du for heller komme opp t meg å sitte i sofaen min når du trenge litt avveksling frå liggeundelaget ;)

    SvarSlett