onsdag 7. mars 2012

Vårstemning

Overskriften refererer ikke til Bergensværet, som for tiden minner om alt annet enn vår, men om lysene jeg kjøpte på dagens IKEA-tur. Nå har det blitt to IKEA-turer på kort tid, normalt pleier jeg ikke å gå så ofte. Men da Sunniva ville ha meg med på IKEA for å spise middag, var jeg ikke vond å be. Kjøttbollene var gode, men kanskje litt mer smaksløse enn de pleier å være, og jeg har fått i meg poteter, noe som ikke skjer hver uke, hovedsakelig grunnet latskap. Jeg har pålagt meg en to måneders shoppestopp, som innebærer at jeg ikke skal kjøpe klær og annet rusk og rask, derfor ble ikke handleposen så full denne gangen. Bortsett fra pastellfargede og vårlige kubbelys, kjøpte jeg kun en orkidé og en lampe til å ha over kjøkkenbenken. Jeg har lenge savnet en slik lampe, for jeg synes det er litt dårlig lys på kjøkkenet. Da jeg skulle henge opp lampen, viste det seg at det ikke fulgte med skruer, og de skruene jeg har liggende passer ikke. Jeg får heller være handywoman en annen dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar