tirsdag 20. mars 2012

Hvordan svi av nesten 3000 kr en tirsdag formiddag

Fram til i fjor var det alltid null hull hos tannlegen. Da ble en liten nedtur da jeg fikk hull i fjor, men hvis det er noe som bare skjer hvert 24. år, så er det overkommelig. Men neida, det ser ut til å bli en årlig tradisjon, i dag var det et nytt hull. Jeg kan i det minste trøste meg med at all verdens pussing og tanntråd ikke kunne forhindre dette hullet, som viste seg å være større enn tannlegen først trodde. Da jeg var ferdig hos tannlegen, var jeg blitt over 2000 kr fattigere.
Siden boring av tenner ikke er dagligdags, syntes jeg at jeg måtte ha litt trøst. En bedre lunsj eller noe annet spiselig var uaktuelt rett etter bedøvelse og boring, så jeg gikk i stedet på jakt etter en vårjakke. Jeg har egentlig shoppestopp for tiden, men vårjakke og vårsko er ikke med i shoppebegrensningene mine. Jeg fant til slutt en rød trenchcoat fra Vila. Nå gjenstår det bare å vente på vårværet.

MILLAS TRENCHCOAT/T, PAPRIKA, list




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar