lørdag 14. januar 2012

Scrapping

I går hadde jeg besøk av Sunniva, og da snakket vi blant annet om scrapbooking. For to år siden begynte jeg på et stort scrappe-prosjekt der jeg skulle ha med bilder fra de 3,5 siste årene. Scrappetempoet har siden den gang vært litt opp og ned, og jeg tror ikke jeg har gjort noe med scrappingen det siste året. Da vi kom inn på emnet i går, kom jeg på at jeg fremdeles hadde noe igjen før jeg var ferdig med alle bildene jeg hadde fremkalt. Jeg ble litt giret, og i dag var det fram med album, bilder og stasj. Etter noen timer med intensiv scrapping, ble jeg ferdig med alle bildene, og nå har jeg tre album med bilder fra høsten 2006 til februar 2010.
Jeg har nå begynt på et nytt prosjekt, nemlig fotobok med bilder fra påsketuren til USA. Det tok meg et par timer å laste opp alle bildene fra turen, og nå er jeg i gang med utvelgingen av bilder. Hadde jeg tenkt meg litt bedre om før jeg startet, så kunne jeg ha valgt ut bilder først og så lastet opp, og dermed spart litt tid. Jeg har aldri lagd fotobok før, og aner ikke hvor lang tid det tar, men jeg håper at jeg blir ferdig i løpet av kvelden eller i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar