søndag 22. januar 2012

Pengebruk

I går hentet jeg fotoboken jeg bestilte forrige helg, og jeg er ganske fornøyd med den. Jeg bestilte min fra FotoKnudsen, og det er typisk min uflaks at den dagen boken min er ferdig, så starter de en halv pris-kampanje på fotobøker. Jeg måtte selvfølgelig betale full pris. Siden jeg allerede hadde brukt litt penger, kunne jeg like godt bruke litt mer, så jeg kom ut fra Platekompaniet med første sesong av Mad Men. Jeg har hørt at det er en bra serie, og etter at jeg nå har sett de to første episodene, så lover det godt for at jeg kan kjøpe de neste sesongene også. Idet jeg gikk forbi en blomsterbutikk fikk jeg veldig lyst på noen blomster. Det ble til at jeg kjøpte en bukett med tulipaner. Jeg kjøper veldig sjeldent blomster, og den eneste planten jeg har er en avblomstret orkidè. Jeg synes det gjorde seg med en vase med blomster i leiligheten, og tror jeg skal kjøpe blomster oftere.

1 kommentar:

  1. Fotoknudsen har halv pris på de fotobøkene hele tiden, så du bør gjøre alle bildene klar i en mappe og vente til neste tilbud. Da er bestillingen forholdsvis fort gjort når tilbudet kommer:)

    SvarSlett