torsdag 26. januar 2012

Klatring

I dag har jeg brukt friformiddagen på å klatre. For noen år siden var jeg på klatrekurs og fikk Brattkort, og klatret litt innimellom. Men nå var det alt for lenge siden sist jeg jeg hadde vært i klatreveggen. Da jeg og Sunniva kom til Fantofthallen i dag, viste det seg at akkurat denne uken var hovedveggen stengt. Heldigvis var blåveggen(?) åpen, for hvis ikke hadde det blitt nok en bomtur. Forrige gang vi skulle klatre, ble det bomtur, fordi det var et klatrekurs der, og vi ikke gadd å vente på at de skulle bli ferdige. Det ble en del fomling i starten i dag, før vi husket hvordan vi skulle knyte tauet. Da jeg startet å klatre, kjente jeg at det er lenge siden jeg har trent noen form for styrke i armene, for jeg ble ganske sliten. Det var kjekt være tilbake i veggen!

1 kommentar:

  1. Klatring er helt fantastisk, vi må få til en familieklatre samling, vi er ganske mange som har brattkort etterhvert :)

    SvarSlett