søndag 18. november 2012

Jentekveld med Twilight og Henrik

Denne uken har jeg vært ganske travel, og da passer det fint å roe ned med en tur på kino. Filmen jeg og Yvonne så, var kanskje ikke så overraskende, den siste Twilight-filmen. Jeg hadde bevisst unngått å lese filmanmeldelsene, for jeg ville ikke la meg påvirke. Jeg er meget fornøyd med filmen, og den var en fin avslutning på serien med fem filmer. Vi så filmen klokken 18.30, noe som gjorde at jeg følte meg ganske gammel, for de fleste som var der var tenåringer. Hadde jeg sett filmen seinere på kvelden (21.30), hadde jeg nok ikke følt meg så gammel. Da filmen var slutt, var kvelden fremdeles ung, og jeg og Yvonne hastet gjennom regnet til Henrik Øl og Vinstove. Selv om det var tidlig på kvelden, var det kun ett ledig bord da vi kom. Med det store ølutvalget var det vanskelig å bestemme seg, og jeg endte opp med litt smalere ølsorter enn jeg vanligvis drikker.
Nå er det straks klart for vafler med Sunniva!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar