mandag 24. september 2012

Oi, har jeg mistet busskortet mitt?

Dette var reaksjonen min da jeg fikk en tekstmelding på fredag. På torsdag fikk jeg et ubesvart anrop fra et fremmed nummer. Jeg fant ut at det er en mann i Bergen som har det nummeret, men siden jeg ikke hadde fått noen melding på telefonsvareren eller tekstmelding, så tenkte jeg at det bare var noen som hadde ringt feil. På fredag fikk jeg en tekstmelding fra samme nummer, og der stod det at han hadde funnet busskortet mitt utenfor jobb. Jeg var ikke klar over at jeg hadde mistet kortet mitt i det hele tatt. Jeg hadde hatt det liggende i jakkelommen de siste dagene, i samme lomme hvor jeg har nøkkelkortet til jobb. Busskortet var funnet utenfor den døra jeg går inn, så det har antagelig falt ut idet jeg skulle låse meg inn. Det samme skjedde nemlig tidligere i uka, men da oppdaget jeg det. I dag fikk jeg tilbake busskortet mitt, og jeg er glad for at det er noen ærlige sjeler der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar