mandag 1. juli 2013

Banan- og kanelmuffins

Tidligere i kveld fikk jeg lyst på noe godt, og etter en gjennomgang av diverse bakebøker, bestemte jeg meg for å prøve banan- og kanelmuffins fra Hummingbird-boka. De ble saftige og gode, selv om jeg byttet ut kjernemelk med ekstra lett melk og litt yoghurt naturell. For variasjonens skyld hadde jeg litt hakket sjokolade i noen av muffinsene. Som seg hør og bør i mitt hjem, ble muffinen inntatt sammen med en kopp te fra en av cupcake-koppene.


Og så over til noe helt annet... I forrige uke tok jeg fram sykkelen igjen. Etter en sykkeltur fant jeg ut at det kunne være en god idé å pumpe opp dekkene, men jeg klarte det ikke, uansett hvor mye jeg prøvde. Ingen har fortalt meg at det finnes forskjellige typer ventiler som krever forskjellige pumper/pumpehoder. Så etter å ha syklet rundt i nesten en uke på litt for flate dekk, fikk jeg kjøpt meg ny pumpe i dag. Det blir nok mer behagelig å sykle til jobb i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar