torsdag 12. september 2013

En tur på Løiten Lys

Anne fortalte meg en dag at hun hadde vært på Løiten Lys, og at de hadde mye fint der. Jeg var på Løiten Lys et par ganger da de hadde en liten butikk på Bryggen, men jeg hadde aldri vært på den store som ligger i Fjøsangerveien. Det er ikke en plass jeg detter innom, selv om det ikke er så kjempelangt fra der jeg bor. Et par dager etter at Anne hadde anbefalt butikken, dro jeg meg meg Sunniva dit, og de hadde virkelig mye fint der! Jeg og Sunniva gikk rundt i butikken med store øyne og hadde lyst på masse av de hadde. I tillegg til lys, selger de også pynteting, servietter og lysestaker. Jeg endte opp med et lys formet som min favorittfugl, pingvin, et lys formet som en hodeskalle og fire telysestaker med bling på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar