torsdag 22. august 2013

Robbie på kino

På søndag skal Robbie Williams ha konsert i Stavanger. Da jeg fikk vite om dette, skulle jeg sjekke hvordan jeg skulle jobbe, slik at jeg kunne gå på konserten. Tiden gikk, og jeg glemte å sjekke, og etter hvert ble det for seint, for konserten er utsolgt og jeg skal på jobb mandag morgen. Da jeg tidligere i sommer så at Bergen kino skulle ha live-overføring fra en Robbie-konsert i Tallin, så måtte jeg gå på dette. Konserten som var nå på tirsdag ble sendt direkte på massevis av kinoer i hele Europa. Det er ikke helt den samme konsertopplevelsen å sitte i en kinosal som å stå ute foran scenen, men det er kanskje litt mer behagelig. Etter kino-konserten fikk jeg enda mer lyst til å gå på konserten på søndag, de som skal der kan virkelig glede seg. Han startet (selvfølgelig) med Let me entertain you, som den entertaineren han er, og endte det hele med Angels et par timer seinere. Jeg ble gira og ca 16 år igjen.
Hvorfor var jeg så treig med å sjekke konsertdatoen?
Neste gang Robbie skal på turné (hvis det blir noen neste gang), så skal jeg på konsert. Ekte konsert.
Robbie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar