tirsdag 26. juni 2012

Almost done

På grunn av flytting og fravær av internett har det ikke blitt noe blogging i det siste, men nå begynner ting å ordne seg. 
Forrige mandag var den store flyttedagen. Jeg fikk hjelp av Yvonne og Nils Arne, og etter noen timers iherdig innsats, var alle tingene mine på plass i den nye leiligheten. Dagen etterpå kom jeg på at jeg hadde glemt igjen alt i gryteskapet i tillegg til all klesvasken som hang til tørk på loftet. Dermed ble det en tur med stor sekk for å hente resten. Jeg har begynt å komme sånn noenlunde i orden. Foreløpig har jeg ikke sofa, og sitter derfor på et liggeunderlag på gulvet. I morgen skal jeg på IKEA for å se på sofa. Jeg har heller ikke bokhylle, så alle bøkene ligger fremdeles i kassene, som tar stor plass. Når sofa og bokhylle etter hvert er på plass (forhåpentligvis i løpet av neste uke), kommer det til å se mye bedre ut. Da jeg var på IKEA for noen uker siden, ble det ganske mye pappemballasje. Papirdunken har jeg allerede fullt opp, og containeren litt lenger borte i gaten er også full, så all pappen står fremdeles i stua. Jeg gleder meg til å bli kvitt den. I morgen får jeg vaskemaskin, så da kan jeg endelig begynne på klesvasken som har hopet seg opp. Jeg har aldri gledet meg så mye til å vaske tøy...
Bilder kommer etter hvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar