torsdag 23. februar 2012

Yoga

I kveld har jeg vært på yoga, for første gang på over seks år. Det har imidlertid ikke vært seks yogafrie år, for en gang innimellom finner jeg fram yoga-dvdene mine og trener hjemme. Den høsten jeg flyttet til Bergen, meldte jeg meg inn i SiB, hovedsakelig med tanke på yoga. Da jeg møtte opp 20-25 minutter før timen startet, var det allerede fullt, så jeg gikk hjem og vendte aldri tilbake til SiB det semesteret. Når jeg senere semestre har trent på SiB, har det hovedsakelig vært svømming. En av grunnene til at jeg ikke gikk på yoga da, var at en ofte måtte melde seg på et par dager i forveien. Men nå er jeg (forhåpentligvis) i gang med yoga igjen. Jeg hadde bare en prøvetime i dag, men jeg har tenkt å få meg klippekort på det yogasenteret jeg var på. Nå er jeg litt spent på hvor stiv og støl jeg kommer til å være i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar